გასულ წელს ფარმაცევტული კომპანიების მიერ პირდაპირ რეკლამაზე დახარჯული თანხა რეკორდული აღმოჩნდა.
კვლევითი კომპანია Nielsen-ის ცნობით, პროდუქციის რეკლამირებისთვის დახარჯულმა თანხამ 2015 წელს 5,15 მილიარდი დოლარი შეადგინა. საინტერესოა, რომ დროის ამ პერიოდში დოლარი 2014 წელთან შედარებით 14,9%-ით იყო გამყარებული.
რეკლამაში ჩადებული თანხით ლიდერ კოპმანიად Valeant-ი გვევლინება. სიის მეორე ადგილს ფრანგული Sanofi იკავებს. მესამე ადგილზეა – Merck & Co. მეოთხე ადგილს GlaxoSmithKline-ი იკავებს. ხუთეულს კი ამერიკული Gilead -ი ასრულებს. სწორედ ამ კომპანიის დამსახურებაა C ჰეპატიტის სამკურნალო პრეპარტ ჰარვონის საქართველოში შემოტანა.
ანალიტიკოსების პროგნოზით, 2016 წელს ფარმაცევტული კომპანიების მიერ რეკლამაზე დახარჯული თანხა კიდევ უფრო გაიზრდება.