ფარმაცევტული კომპანიების მიერ ჟურნალში გამოქვეყნებულ რეკლამაზე დახარჯულმა თანხამ 2015 წლის მონაცემებით 1,53 მილიარდ დოლარს გადააჭარბა.
ინფორმაციას ნილსენის კვლევითი კომპანია აქვეყნებს. საინტერესოა, რომ ეს ციფრი 19%-ით აღმატება 2014 წლის ანალოგიურ მაჩვენებელზე. ფარმაცევტული კომპანიების საერთო დანახარჯებიდან კი 30% სწორედ რეკლამაზე მოდის.
ცოტა ხნის წინ, ამერიკის სამედიცინო ასოციაცია სამედიცინო პრეპარატების პირდაპირი რეკლამის აკრძალვის ინიციატივით გამოვიდა.
ამერიკის მთავარმა სარეკლამო ასოციაციამ კი ამ შემთხვევაში ფარმაცევტული ინდუსტრიის ინტერესების დაცვის გადაწყვეტილება მიიღო.